Tien nieuwe partners bij Rotterdam. Make It Happen.

24 Okt

De stad nog sterker op de kaart

 

Rotterdam Partners, de gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam en Erasmus Universiteit Rotterdam werken al drie jaar samen aan het vergroten van de aantrekkingskracht van Rotterdam. Gisteren zijn daar tien nieuwe partners bij gekomen.

Onder het motto Rotterdam. Make It Happen. zetten de aangesloten partijen de stad in binnen- en buitenland stevig op de kaart. Om de Make It Happen-boodschap nog breder te verspreiden, zijn daar nu tien nieuwe partners bij gekomen die ook het gevoel van Rotterdamse trots uitdragen. De nieuwe ‘leden’ zijn Cruise Port Rotterdam, Diergaarde Blijdorp, Euromast, Feyenoord Rotterdam, RDM Rotterdam en Centre of Expertise, Rotterdam Ahoy, Rotterdam The Hague Airport, Rotterdam Port Promotion Council, Rotterdams Philharmonisch Orkest en Spido.


Make It Wat?
Rotterdam. Make It Happen. symboliseert de mentaliteit van Rotterdam, een stad met een uitgesproken karakter, die energiek is en vooral nooit hetzelfde. Iedere Rotterdammer of organisatie heeft daar zijn eigen gevoel en invulling bij. Wat er vooral mee wordt bedoeld is: hier kan het en kom het doen. Zie het als een uitnodiging om eruit te halen wat erin zit.

Nieuw street-art werk
Tijdens de verwelkoming van de 10 nieuwe merkpartners in Poppodium Annabel is - na de werken aan de Boompjes en op hoek van Schiedamse Vest en Schilderstaart – een nieuw street-art werk onthuld. Het werk door Calvin Sprague is te vinden in de Delftsetraat en is het derde werk in een serie interactieve Make It Happen street-art werken, die stadsbewoners en toeristen  moeten verleiden onderdeel te zijn van het werk en zichzelf vast te (laten) leggen in een selfie die vervolgens makkelijk via social media kan worden gedeeld.

Meer informatie
Meer over Rotterdam. Make It Happen. en de samenwerking met de partners is te vinden op www.rotterdammakeithappen.nl.