Onze diensten

Een artikel schrijven over Rotterdam? Of een reportage maken in de Maasstad? Rotterdam Partners denkt graag met u mee en kan u op diverse manieren van dienst zijn. Bekijk ook onze agenda. Er vinden in Rotterdam tal van activiteiten en evenementen plaats die mogelijk een aanleiding kunnen zijn voor een verhaal.

Persontvangst

Rotterdam Partners organiseert en coördineert gedurende het jaar uiteenlopende persontvangsten. Wij kunnen u ondersteunen bij het samenstellen van een programma op maat dat aansluit bij de doelgroep van uw medium. Bekijk welke persontvangsten op het programma staan.

Persvragen

Heeft u specifieke persaanvragen? Bent u op zoek naar ondersteuning bij de invulling van uw artikel of reportage? Wilt u contacten leggen met voor u relevante partijen in Rotterdam? Of zoekt u ondersteuning bij het samenstellen van een programma op maat in Rotterdam? Voor alle persvragen kunt u terecht bij het persteam van Rotterdam Partners.

Leggen van contacten

Rotterdam Partners kent de wegen in Rotterdam. Wij brengen u graag in contact met relevante partijen in de stad. Tevens bemiddelen wij bij het organiseren van interviews.

Press Kit

Onze Press Kit Rotterdam is bedoeld om u te helpen bij de voorbereiding van een verhaal over Rotterdam. De Press Kit bevat relevante informatie over de stad. Daarnaast biedt het praktische informatie over onze diensten voor de pers.

Rotterdam Branding Toolkit

De Rotterdam Branding Toolkit (vh Rotterdam Image Bank) biedt meer dan 700 gratis beelden van Rotterdam. De foto’s zijn gemaakt door professionele (Rotterdamse) fotografen en zijn rechtenvrij te gebruiken in redactionele uitingen. Naast beelden biedt de Rotterdam Branding Toolkit ook teksten, video, facts & figures.